dinsdag 22 september 2015

De trip-inzicht-strip

In 2013 maakte ik een dingetje waarmee ik aan mijn kinderen kon laten zien hoe de trip vorderde. Ze vroegen namelijk steeds: "Hoe ver zijn we?" als we met de auto onderweg waren. Het was een witte strip met links en rechts een rood huisje (het beginpunt en het eindpunt) en daar tussenin een groen autootje dat je heen en weer kon schuiven. Het was voor op de achteruitkijkspiegel:


Ik maakte er ook een paar extra voor familie en vrienden met kinderen en iedereen vond het een groot succes. Weet je wat, dacht ik, laat ik ze te koop aanbieden in een webshop. Ik noemde het ding een TISKI (trip-inzicht-strip-voor-kids) en claimde tiski.nl. Ik maakte een logo en een mooie header waarop de bedoeling werd samengevat:




Ik maakte een stuk of 50 tiski's én ik vroeg patent aan op dit idee. Op zich raakte ik de meeste van deze 50 strips wel kwijt, maar een doorslaand succes is het nooit geworden. Toch gebruiken wij hem nog met veel plezier tijdens onze ritjes naar opa en oma en dergelijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten